top of page

Curs de Problemes Bioètics en situació de pandèmia. Covid 19

20 hores lectives

VIDEO PROMOCIÓ

Presentació

La pandèmia mundial que patim de la COVID-19 ha trastocat i canviat d’una forma insospitada la nostra forma de vida. El sorgiment i patiment d’aquesta nova malaltia generada pel virus SARS-CoV-2 ens ha col·locat en un escenari d’implicacions econòmiques, socials i sanitàries desconegudes fins ara. En aquesta situació d’emergència sanitària trobem molts problemes d’ètica assistencial que necessiten d’una reflexió social. En aquest curs analitzarem algunes qüestions bioètiques que trobem implicades amb la pandèmia, reflexionant sobre temes com la presa de decisions en un context d’escassetat, privacitat o necessitat de tractament

Docent

Mónica Delgado Carreira. Doctora per la UAB. Llicenciada en FILOSOFIA, per la facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Mónica Delgado Carreira. Doctora per la UAB. Llicenciada en FILOSOFIA, per la facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Objectius

Conèixer la fonamentació de la bioètica. Els seus principis i evolució. Ser capaç de fer reflexions crítiques i raonades sobre els problemes que presenta la situació pandèmica actual. Ser conscient de com el coneixement d’aquests problemes pot ajudar a clarificar molts dels dilemes presents en la pràctica clínica.

Programa

Altres formacions

bottom of page